Miejsca ,które chce zwiedzić

Dzisiaj pogoda nie dopisuje od rana. Początkowo miałam nadzieje , że choć przez chwilę ujrzę słońce. Z czasem mogłam o tym zapomnieć. Ale to nie o pogodzie ma być dzisiejszy post.
Chciałam Wam zdradzić 3 miejsca , które od małego chciałam zwiedzić. 



Londyn 


To miasto ma coś w sobie magicznego, coś co przyciąga tłumy. Zawsze marzyłam , aby zobaczyć na żywo Big Ben, czerwone autobusy i budki telefoniczne. ,, Przejachać się '' na The London Eye i podziwiać Londyn z góry 

California



Disneyland, aleja gwiazd to marzenia każdego. Do tego piękne krajobrazy nas otaczające , więcej nie potrzebujemy , aby poczuć się niezwykle. 

Paryż


Zawsze marzyłam odwiedzić to miejsce z drugą połówką . Wieczorami chodzić na romantyczne spacery. W dzień odwiedzać sklepy odzieżowe , bo przecież to miasto mody. 


_________________________

A wy macie takie miejsca , które bardzo chcecie odwiedzić ? 

4 komentarze:

  1. Hiszpania ,Paryż ,Gdańsk
    yukozmienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Hiszpanii i w Gdańsku byłam :)
      blog odwiedzę w wolnej chwili :D

      Usuń
  2. Szkocja i Portugalia w moim przypadku są na pierwszym miejscu, ale pewnie trochę czasu upłynie zanim się tam pojawię, ;) do Paryża i Londynu nie ciągnęło mnie nigdy, a do Kalifornii chciałabym się wybrać, ale na pewno będzie to co najmniej miesięczna wycieczka po Stanach, więc na razie to też pozostaje w sferze marzeń. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również po stanach zrobię dłuższą wycieczkę :)
      wpadnę na blog w wolnej chwili i może zostawię coś po sobie :)

      Usuń